Acabem aquesta temporada amb la signatura d’un nou patrocinador pel Gòtics, el laboratori farmacèutic C&L Labs, serà el patrocinador de les samarretes a totes les categories de l’escola i els equips amb competició.
El nou soci C&L Labs, presentarà en l’àmbit nacional un nou medicament i ha escollit el nostre Club per la seva projecció, per la crescuda exponencial de l’escola i els cada vegada millors resultats dels equips amb la lliga.
La crema Hemorectal amb Benzocaïna i Efedrina que actua com analgèsic i vasoconstrictor eliminant el dolor i la picor, proporcionant una sensació d’alleujament. El seu efecte lubricant proporciona una sensació agradable a la zona anus-rectal),
El contracte s’ha signat aquest mati a les oficines del patrocinador, per Josep Mª Vilajosana, president de l’entitat i per Jordi Comavella representant de C&L Labs per EMEA.
Els participants de la Copa Nadal seran obsequiats amb un lot de productes de C&L Labs i una samarreta promocional.
Aquestes seran les noves equipacions amb el logo del patrocinador.
Força Gòtics!!